שאלות נפוצות

עשיתי הזמנה, מה השלב הבא?

אחרי השלמת ההזמנה תקבלו מייל של פרטי ההזמנה וחשבונית עבור התשלום. נציג של גיפט טו יו ייצור אתכם קשר במייל עם גרפיקה סופית לפי בחירתכם לאישור סופי לפני הדפסה. ללא אישורכם לא ניתן לבצע את הזמנה.

איך אדע שההזמנה בוצעה כראוי?

בסיום תהליך ההזמנה המזמין מקבל מייל עם סיכום הפרטים המלאים של ההזמנה.
נציגי גיפט טו יו בודקים בצורה מקצועית את פרטי ההזמנה ותמונות המצורפות.

איך ניתן לקבל את המוצרים שהזמנתי מהאתר?

ניתן לקבל את המוצרים בכמה דרכים:
משלוח עד הבית
בעלות של 48.00 ש"ח לאזור המרכז | משלוח באמצעות דואר ישראל בעלות של 35.00 ש"ח | משלוח חינם עד הבית במידה ורכשתם מעל 400.00 ש"ח באתר | איסוף עצמי ללא עלות נוספת מתל אביב.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

בוודאי. אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ באמצעטת דואר ישראל.
בנוסף, תמיד ניתן לתאם איתנו לצורך איסוף עצמי מתל אביב ללא עלות.

תוך כמה זמן ההזמנה מוכנה?

בדרך כלל תוך 1-3 ימי עסקים. ועל חלק מהמוצרים קיים זמן הספקה שונה.
כמו כן, אנו נעשה את מיטב יכולותינו כדי לספק את המוצרים במהירות האפשרית. תמיד ניתן לתאם איתנו לצורך איסוף עצמי מתל-אביב. מוזמנים לפנות אלינו לבירורים: 074-7047072 או 054-2562555

באיזה אופן ניתן לשלם?

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בצורה מאובטחת בתקנים המחמירים של חברות האשראי.
אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי למעט אמריקן אקספרס/דיינרס.

האם האתר מאובטח?

האתר שלנו מאובטח בתקנים המחמירים של חברות האשראי - תקן האבטחה SSL
ככה תוכלו להנות מחווית קניה בטוחה.

האם אני יכול לשנות או לבטל הזמנה קיימת?

המוצרים שלנו מיוצרים בהתאמה אישית ולכן לא ניתן לשנות או לבטל הזמנה לאחר שהיא נשלחה להדפסה.
עם זאת, תמיד ניתן לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות ובמידה ולא שלחנו את המוצרים להדפסה נשמח לשנות או לבטל ללא עלות נוספת.

האם ניתן להחזיר או להחליף מוצר בחנות?

כל המוצרים שלנו מיוצרים לפי התאמה אישית של גודל, צבע, חומר ועוד..
על כן, לצערנו לא יהיה ניתן להחזיר או להחליף כל מוצר.

קיבלתי את המוצר עם פגם, האם אני זכאי להחזר?

כן, במידה וקיבלת את המוצר עם פגם צור עמנו קשר ונדאג לטפל זאת בהקדם האפשרי.

האם אני חייב ליצור חשבון באתר בכדי לבצע הזמנה?

לא, ניתן לבצע הזמנה כאורח או כרשום באתר.
כמובן שאנו ממליצים להירשם כחבר ולהתעדכן בכל עת בקולקציות חדשות ובמבצעים!

האם ניתן להזמין גם בגדלים שלא קיימים באתר?

בוודאי. להזמנת מוצרים בהתאמה אישית צרו קשר בטלפון: 074-7047072 או 054-2562555

האם אפשר להזמין גם בסיטונאות?

בוודאי. להזמנות גדולות וקבלת הצעת מחיר מסודרת.
צרו קשר בטלפון: 074-7047072 או 054-2562555

למי ניתן לפנות במידה ויש לי בעיות או שאלות נוספות?

אנו תמיד נשמח לעזור ולענות באמצעות שירות הלקוחות שלנו:
טלפון בסטודיו: 03-7437080 | 074-7047072
במייל: [email protected]
בנייד: 054-2562555 אנה מנזאן - בכול שעות היממה

דילוג לתוכן