שאלות נפוצות

עשיתי הזמנה, מה השלב הבא?

אחרי השלמת ההזמנה תקבלו מייל של פרטי ההזמנה וחשבונית עבור התשלום. נציג של גיפט טו יו ייצור אתכם קשר במייל עם גרפיקה סופית לפי בחירתכם לאישור סופי לפני הדפסה. ללא אישורכם לא ניתן לבצעה את הזמנה.

איך אדע שההזמנה בוצעה כראוי?

בסיום תהליך ההזמנה המזמין מקבל מייל עם סיכום הפרטים המלאים של ההזמנה. נציגי גיפט טו יו בודקים בצורה מקצואית את פרטי ההזמנה ותמונות המצורפות.

האם אפשר להזמין גם בסיטונאות?

בוודאי. להזמנות גדולות צרו קשר בטלפון: 074.708.7072 או 0542.562.555

האם ניתן להזמין גם בגדלים שלא קיימים באתר?

בוודאי. להזמנות מוצרים בהתאמה אישית צרו קשר בטלפון: 074.708.7072 או 0542.562.555

תוך כמה זמן ההזמנה מוכנה?

בדרך כלל תוך 1-3 ימי עסקים. על כמעט כול המוצרים קיים זמן הספקה.
מוזמנים לפנות אלינו לבירורים: 074.704.7072 או 0542.562.555

האם ניתן להחזיר או להחליף מוצר בחנות?

אין החזרה או החלפה על מוצרים בהתאמה אישית.

דילוג לתוכן